Popular Posts

Total Pageviews

Search This Blog

Wednesday, April 14, 2010

nok&tat



eh nok bila pulak beday ko..macam kek aku kan tat..



e eh soronok nye keramaian ke?.tak jemput pun..

nyah kau nak kemana?..aku nak p beli wig lah nak pakai dinner nanti..dinner tu ada menteri tau..ada vvip lagi..kau tak nak ikut ke nok?..boss aku ada beli meja jom la ..alah aku nak pergi tat ..tapi aku tak cukup bajet ni sebab belum cukup bulan kan...oh ye ke.kau bolih pkai aku punya dress yang aku hanya pakai sekali aja..nak ke nok?...ok lah..tapi ada ke jantan nanti kat situ..mana tahu kut aku dapat bawa balik sorang..kesuyianlah tat..

eh ko nikan selalu cakap macam tu.tak cukup jantanke nok?..kan ko ada 3 sekarang?..eh eh ko ni tat macam jeles pun ada..yelah nyah aku ni kan cantik lawa berbudi bahasa..tapi orang suka juga kat ko nok?..ko bukan nya asli pun nok...ye lah tat kita sama cuma godaan aku aja yang memikat dan khelas..aku bersuara merdu...pandai nyanyi lagi..

eh tat..bila pulak muka ko macam hindustan..terpacak hidung ko tat...yang ko pun sama bila pula ko macam doly parton?..eh khelaskan kita nok..yelah tat..eh ko ada kereta baru tat?..yelah tak kan aku nak pakai kereta yang setat 10 kali baru jalan..suka nya aku tengok ko tat..ko lah pon pon yang ada khelas..mai lah kita p minum kut ada orang bekenan ngan aku nok..dapatlah aku mengubat kesunyian aku ni...tu ko nak pasang jeratlah tu ye tat..eh ni bukan sebarang jerat tau..jerat ni ada getah ipoh tau nok...khelas khelas khelas...

No comments: