Follow by Email

Popular Posts

Total Pageviews

Search This Blog

Thursday, April 29, 2010

sok sek kak piah



rasa rasa kenal tak dengan grup ni? ini semua pakar langsir..lebih 25 tahun berkecimpun dalam memperagakan langsir2 terkini..

----------------------------------------------------------------------------

semalam aku ke kedai langsir mengambil langsir dah siap .sementara menunggu langsir yang di ambil dari store dia... sempat juga aku membelek belek langsir yang dah siap di atas meja toke tu..

sebelah aku ada 2 orang akak2 yang juga mungkin tengah tunggu langsir atau pun nak buat langsir..tapi aku tengok dia macam nak buat langsir..cara di menilik langkainyang di inportu bersungguh sungguh nampak nya..dia menegur aku..cantiknya langsir akak...bolih lah adek oi..kak buat langsir ni untuk bilik utama akak..saya pun suka warna ni tapi ia agak cerah malas nak jaga takut kotor..kak memang suka warna cerah ni sebab nampak ceria...

adek nak buat bahagian mana ni?..nak buat satu rumah kak..kain dia yang mana adek pilih?..ni ..cantiktak?..cantik ..tapi gelap sikit aku komen..ini untuk ruang tamu ke aku tanya..tak kak untuk satu rumah..oii..ok akak rasa lebih baik adek pilih warna berlainan untuk semua ruang yang ada dalam rumah adek baru nanpak eric..

dari kecil sampai besar rumah saya.mak saya akak saya..semua satu corak..nanti kalau saya ambil macam2 corak dia orang pelk lah kak..eh eh eh aku ni macam jual langsir kat dia pulak..tapi tak apalah aku suka bagi orang perubahan..ok adek cuba ubah dan bermula kat rumah adek..nanti adek akn berterima kasih kat akak kerana rumah adek macam casa impian..dan akak akak kepada eric roslan...ah leganya aku kalau dapat bersembang tentang hiasan dalaman..teringat suatu masa dahulu..

No comments: