Follow by Email

Popular Posts

Total Pageviews

Search This Blog

Monday, April 19, 2010

santai



oi santainye



enjoykan

bila kita nak p minumkopi selalu kita nak cari kedai yang jual kopi best kan..aku pulak bila nak minum kopi aku nak cari tempat yang dan pandangan yang best tau..aku akan cari keliling rumah aku.bila aku dapat tempat nak minum teh atau kopi baru aku .

nanti aku akan talipon kengkawan untuk membincang cerita semasa yang dah tentu lah seronok..mengatalah katakan...depa punada masa juga macam aku nak mai mengata kat rumah aku..mesti ada cerita terbaru untuk di perkatakan..gelak ..tak suka..menci..seronok..sedeh ? tak nak bincang pasal kami nak berkumpul seronok..jadi inilah masanya..untuk menikmati keindahan di keliling rumah kita,,mesti ada tempat yang seronok untuk kita minum2 petang kan..coba lah..

No comments: