Follow by Email

Popular Posts

Total Pageviews

Search This Blog

Thursday, April 9, 2009

pose al mauta...



la orang tua ni bunga rose lagi..beg sapa yang banyak sangat kat dia tu..depa ni pakai uniform ka?..tak kan persidangan ratu mengumpat pun pakai uniform kut..awat beg depa sama dengan beg aku...memang nak kena depa ni pakat nak bagi sama..macam boria pulak..


maka terjadi lah hari mengumpat sedunia anatara 8 mata..yang dua mata lagi tu tak mai pasai mata dia buta....adiq beradiq munkir janji..akan terkeluar senarai mengumpat yang akan di adakan tanah merah kelantan...pada 3 june ni..tapi qb dah di beri rasuah untuk adiq beradiq di terima di sana,,dia janji nak masak sedap kat qb,so dia bolih ikut sekali...olih kerana itu dia telah menghasut qb untuk gugurkan vanila ais..pasai dia benci dengan perempuan tu...(rasa berdosa memutuskan sailatur rahim.)mesti rahim dia rosak.... jadi qb termakan hasut..tak mau ajak vanila p sana..(tapi dok pikir lagi ni..bila sedar dari kena pukau baru nak buat keputusan..)


memang mulut depa ni macam belacan ..busuk..jahat macam kala jengking..bisa macam tebuan..tapi mereka riang untuk mengata..mengutuk,,menggila..membuat orang geram sampai nak naik keretaapi..lari malam...tapi mereka baik hati dan sesuci romadan...tidak tercemar dengan asap bandaraya..(eh terlari tajuk tau qb ni..boring la..)dari kanan/vanila.bby.teratai dan qb...



prak ka qb ni makan ais krim p hembuih..makan lah elok2..buat manja2..kan kita makan ais krim bukan makan ayam pencen....atau pun sup panas..embuih apa tu...nak tunjuk manja memang lah tak manja langsung..biasa2 aja...tapi nampak dia penuh dengan kasih sayang..kepada anak ratu dia....


yang vanila ni dah lah mulut dia jahat ya rabbi..makan ais krim pun nampak macam tak laku di pasaran terbuka...tapi memang dia tak ada hati perut kalau dia mengumpat jantan..dia memang anti orang jantan yang mulut pommpuan....macam adiq berqdiq...tapi adiq beradiq pun meluat kat dia...

yang depa ni dua... kena reject dari iklan kicap cap kapas bujang..tapi depa tetap nak pose maut nak tunjuk juga pengadil yang bagi merkah tu buta warna...tak nampak ka depa tu macam kajul dan anggun...depa terkeluar senarai pasai depa mulut jahat dan suka mengumpat..bukan pasai depa tak lawa....dan tak berkualiti...merka khelass dek....



wah hah ..teratai mengeposekan ..pose lela manja...ah khelass..walau pun mulut dia macam pekasam tapi dia tetap ayu..ni mesti pandai berlakun ni....oii ingat ingat lah anak kat rumah tu....mutiara kata..ibu kera pun makan bawa balik kat anak dia..inikan pula ibu ayam...


wah pompuan ni rakan sepermandian bunga dengan teratai,,dia pun pose manja juga,,tak nak kalah tapi nak buat macam mana ..adiq beradiq yang bagi markah..jadi dia tak dapat mrkah penuh,,psai adiq beradiq meluat kat mulut dia yang lahar...opps.. sori ya bby..kita pernulis yang ada insuran tau...tapi manja kan dia (nak sakit kan hati adiq berdiq..)

4 comments:

bby said...

haiyoo mami.. sape semua nih!! bby hanya kenal mami jer... (nangis sgt2)

queen bee said...

ala bby ni tak mengaku sedara konon..tulah semua pompuan yang kuat mengata...muka pun macam ala2 dayang yang bagi racun kat raja bersiung..

Md Farris said...

tudia aih depa ni sakan.. nasib baik la cek beriman.. (nangis sgt2 sebab tak dapat pi)

queen bee said...

orang ajak dia p nak mengata..dia reja reja reja..banyak lah duit dia tu..kena belanja mak b ni pi makan nasi beriyani...