Follow by Email

Popular Posts

Total Pageviews

Search This Blog

Friday, April 3, 2009

rose,rose I V U


rose, rose, kau memang bunga yang cantik dan harum semerbak....tapi kau berbahaya kerana tangkai mu berduri... tapi duri mu yang tajam itu juga tetap di anggap lembut dan halus...olih peminat mu yang setia...........walau pun berkali kali terkena tusukan olih duri mu yang tajam itu...namun peminat mu tak akan serik dan terus menjadi pencinta mu .sampai bila bila...rose rose i love you.....



dia tidoq mimpi bunga rose....atas bantal yang sarung dia pun bunga rose...



dia bangun pun bawa beg tangan bunga rose...toilet tisu dia pun bunga rose...


tempat rempah dia pun bunga rose....rak dia pun ada bunga rose patah sekuntum..nampak dak ...



cadar yang dia jahit dendiri pun bunga rose



mangkuk cereal mw pun bunga rose...............kadang2 mangkuk kari ayam kampung..



cawan minum kopi dia pun bunga rose..cawan ni di saji kan bila ada rakan nak mai mengata..kat rumah dia...pecah consider sold....kena pegang elok2...


buka laci kitchen cabinet dia pun pinggan mangkuk dia bunga rose....tak kira rose kecik ke besaq ka janji bunga rose.........


orang bagi sebiniar pun bunga rose juga..apa nak jadi dengan pompuan ni..tu tak tengok taman rumah dia lagi..penuh dengan bunga rose..kasut dia..baju dia .tuala dia..meja kerusi dia..semua dia tampal sendiri bunga rose...pokok nya kalau dia jumpa bunga rose dalam bentuk apa sekali pun..dia akan menggulung manjadi gila meroyan..kalau tak dapat bunga rose tu..dia mimpi pun bunga rose.....sabun buku dok elok2 pun dia ukir jadikan bunga rose.bunga rose kertas yang dah lusuh pun dia p celoq lilin bagi jadi cekang balik....songkok laki dia pun dia nak tekad bunga rose..nasib baik laki dia kunci songkok tu..kalau tak dah jadi jaafar on..jaafer on bunga matahari lah...itu lah ceta pompuan ni tak lekang dengan bunga rose..oh bunga rose..kau lambang ketenangan dan kebahagiah untuk pompuan ni....

2 comments:

bby said...

haiyooo.. byk nyer bunga ros.. mesti pintu bilik ayaq dia berukir bunga ros gak.. eh!! mami ada pintu bilik ayaq ker???!!

queen bee said...

ehh ko ni bby..suka nak pecah rasia qb tau..kan kah qb ni live in the glass house..mama ada pintu..kalau ada pintu mana nak nampak lagi2 yang bunga rose..yang tersorok...