Follow by Email

Popular Posts

Total Pageviews

Search This Blog

Sunday, April 26, 2009

talak 3



aku tak terkata apa dekat kawan aku tu...aku nak ambil gambar dia nak pose untuk kita semua
tapi dia kata...hang bolih ambil gambaq aku la ni ..yang dulu tu aku dah hantaq musium...dia pun tegoq aku pasai apa lengan hang macam lengan hindustan....hang angkat berat ka?...aku geram kat dia..mentang2 lah dia.. la ni lawa macam artis,,dia tahna aku...aku habaq kat dia lengan berulas sexi apa..hang tak suka..laki aku suka....(dalam hati rasa nak ramas mulut si odah ni eksen sangat)...tapi tak pa lah dia baru rasa nak lawa.......
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

yaAlaah ..aku daah nampak dah...betui ka dia..macam bukan betui saja...pasai apa dia lawa sangat la ni...dulu dia lawa sikit... sungguh..masa tu semua ada kat dia.gemuk.pendek.hitam legam..kulit tak berseri langsung...hidung dia pun macam pelapah nyok..kaki dia pun bekerutu...aku tak bolih kata apa lagi takut ..nanti kena kena tenyeh...tapi memang sungguh dulu dia tak lawa langsung..pasai dia malas nak jaga diri dia...masa tu aku rekemen macam2 produk kat dia..tapi dia peleceh aku..bukan dia tak dak duit.dia banyak duit.tapi tak nak beli untuk wangi kan diri dia..aku pun heran..pasai apa dia macam tu..

tapi la ni aku tengah berdepan dengan puan soadah..isteri kepada tuan ali kundu...yang satu masa dahulu tak kemas dan tak kerdap udara...aku tak percaya kepada mata ku apa yang kulihat..(macam pernah ku lihat ya)..tapi di mana...?aku macam lihat saorang pergawati separuh masa....dia cantik ..dia menarik..dia bersih..hidung dia terpacak..mulut dia tebal ala2 kak nita..bulu mata dia 3 tingkat..pipi dia pauh di layang..kuku dia di rawat cantik..kaki dia bersih kemerah merahan..banyak lagi yang cantik2 dekat diri di..
ahh ahh memang bukan orang yang sama ni..tak kan lah dia jadi cantik macam tu..tapi dengar suara memang aku pasti dia....
tiba2 dia menuju terus menerpa aku.....oi..cik b...awat hang ternganga?...HANG TAK KENAI AKU KA?...la aku odah lah..kawan hang..tak kan hang tak kenai aku..dulu kan hang suka cabaq aku..suruh aku lawa lah..gedik lah...awat la ni hang terkejut....
la hang ka odah..awat hang bertukaq sangat ni..hang p repair kat mana..badan hang semua ni..ada lah cik b oii...buat apa aku habaq kat hang...aku nak rasia dulu...alah tok sah duk rasia kat aku lah odah oii......hang habaq lekas kat mana hang buat..?....tak palah odah oii... janji hang dah perfect...aku suka tegok hang macam ni....(dlam hati..mesti ada sesuatu yang buat dia tukaq)...

selepas aku bersembang dengan odah agak lama juga lah..habis la semua hai dia aku tanya..pok pek..pok pek pek pok pek pok.....pas tu baru aku ingat nak tanya dia...hang mai dengan sapa?..mana ali kundu..dia tak ikut hang ka.?...la aku lupa nak habaq kat hang cik b oii..aku dah becerai dengan dia ..talak 3...kalau ada talak 10.... aku rasa dia bagi semua kat aku...awat jahat sangat laki hang tu... cerai hang sampai talak 3...dak aiih laki aku tak jahat lah..yang jahat aku...
hang buat apa?...aku perabih duit dia...buat diri aku lawa..dia tak snggup dah nak bagi duit kat aku...dia rasa dia ceraai aku lebih selamat duit dia...dia kata duit nak repair aku lebih mahai dari menikah anak dara 3 orang.......la kesian kat klaki hang....ya lah cik b aku pun kesian kat dia...

ha dia mai dah cik b oii..sapa ..?sapa lagi...kalau tak idaman hati ku....uiii boperen hang ka odah.?..ya lah...kenai kan cik b oii..mr malik from negeria......uiii hensem nu...hang kena pasang lampu siang malam la odah nu......

No comments: