Follow by Email

Popular Posts

Total Pageviews

Search This Blog

Thursday, April 2, 2009

epy beday elin....


dia dan keluarga dia...Papa dadau..rose farhana..rose fazliyana(elin)

dia mengepose macam popo dia yang tu lah....


dia dah penat malas nak pose lagi...suka hatilah apa ko orang nak buat....tapi turunkan elin balik ke tananh,,takut gayat...elin takut tinggi....

bolih gerengau dak kek ni?,aku rasa nak gerengau lah..kak hang jangan cucuk aku suruh gerengau kek ni..nanti popo ta ..ta..lek...popo..bolih ka elin kerate kek ni..(sambil ayer liyor meleh)


selamat menyambut hari lahir yang ke 4 tayun,,kepada kukunda ku yang di sayangi semoga tumbuh menjadi anak yang di sayangi olih semua manusia di dunia ini........iku tu main gitar sedap lah ..tapi mana lagu beday ni..asyik 2 lagu..I m yours....

5 comments:

bby said...

saling x tumpah cam diriku ketika umur 4 taun!!

Md Farris said...

muka mcm diena..

queen bee said...

memang la muka dia macam unti dia...muka hang macam mana farris..oii

queen bee said...

ya ka bby macam tu..elin ni suka berpakaian jantan..dan suka main pistol dan lory

Md Farris said...

muka cek? taktau la nak describe..