Follow by Email

Popular Posts

Total Pageviews

Search This Blog

Friday, February 13, 2009

kasut sindelela

ini lah kasut rose perak yang di tempah khas untuk bakal penganti di dunia itu saiz 10...

dalam sebuah dunia... yang di dalam dia ada sebuah keluarga yang pelik lagi tak ketahuan....dan didalam keluarga yang seramai 7 orang itu..ayah ..mak..mak tiri..dan anak 4..anak mak 2..anak mak tiri 2....

Anak mak ni semua perut busuk lelaki dua dua...anak mak tiri ni lagi busuk perut macam mak dia juga....satu khunza(benchong) .satu lagi pompuan asli kisah nya...tapi mereka semua hidup benci menbenci secara aman dan tenteram...
pada satu hari mereka terdengar ada tok batin dari dunia lain...yang ingin mencari menantu perempuan yang jelita dan baik budi pekerti...tapi mestilah mempunyai potongan badan yang cantik..dan hati budi tak kisah lah baik ataupun busuk perut.. untuk di jadikan menantu yang terulung di dunia itu..

jadi mak tiri ni kalut lah nak jolok anak dia kedepan....pasal anak dia pompuan ..sakit lah hati mak pasal dia tak ada anak pompuan.....tapi yang tak di sangka sangka rupa rupanya si benchong tu dah kenal lama dengan anak tok batin tu...dan dia orang dah bercinta dan berkasihan... dan kasihan cintanya tak kesampaian kerana dia benchong...dan kekasihnya mungkin tidak tahu..
dan bila dah heboh berdunia dunia... yang tok batin nak cari menantu ..untuk anak teruna nya yang lembut dan jelita...maka ramai lah yang menyorong anak gadisnya ..yang dia orang perasan lawa dan meletop..
maka bersedihlah si benchong ni kerana kekasih nya di buat untuk menjadi rebutan gadis gadis di serata dunia.....
lalu pergilah si benchong ni menemui kekasih nya yang juga setengah benchong untuk memelan apa yang dia orang nak buat supaya dikahwinkan juga olih ibu bapa mereka...walaupun mereka tak sempurna..
maka selepas dia orang memelan dan plan dia orang pun kira bolih lah di terima di serata dunia...dia orang pun dapat idea yang sesiapa yang bolih pakai kasut saiz 10 dan berbadan ramping dan dada bersaiz kecil... layak untuk menjadi teman hidup anak teruna tok batin tersebut....
jadi semua anak gadis di merata dunia..sangat lah marah dan sedih...kerana tidak dapat memakai kasut saiz 10 yang cantik itu....paling besar pun saiz 8... itupun yang kaki kembang..
maka si benchong lah yang layak untuk menjadi teman hidup kekasih nya itu..setelah dia memilih untuk menjadi gadis sepenuhnya.....lebih lembut dari gadis suci..yang sebelum ini susah betul dia buat pilihan..dan saiz kaki nya pun tak ngam sangat.... dia saiz 10setengah bila pakai kasut yang cantik itu kaki dia bengkok sikit......sekian lah alkisah benchong dengan kasut sindelela....maka benci lah mak ...yang juga mak tiri si benchong itu sekitar 2 dekad.....

7 comments:

Md Farris said...

jaga satni lebah sengat kaki.. bengkak.. kasut apa pun takleh pakai..

queen bee said...

hang kalau jumpa mak we yang kaki dia saiz 10.....hang kena pakai spek mata xray....tengok sungguh2 tau..mesti kaum adam ong pompuan tak dak saiz besar macam tu...

Md Farris said...

dok tunggu mak bi recomend la ni..

Sani said...

size 10 tuh besaq sungguh QB...
org eropah je la kot yg size2
besaq gitu kot
tuh pun kalo ade

queen bee said...

nanti mak b..p jenguk anak mak leha..depa kata lawa macam pelakun sarimah muda2...farris p la hafal mukadam dulu..

queen bee said...

sani..kat sini orang jantan ja saiz 10..

Md Farris said...

seram tgk kawan menikah jumaat lepas..