Follow by Email

Popular Posts

Total Pageviews

Search This Blog

Sunday, February 22, 2009

nanas kena sumpah


aku dok belek p..belek mai..apa benda alien ni..rupa macam nanas..tapi bukan nanas,,yang aku tau nanas ni bentuk bulat lonjong..tapi ni bentuk seket orang pompuan...pasal apa dia dilahirkan begitu..durhaka kah dia pada masa melampau dahulu...apakah dos mak bapak dia..semasa orang menanam dia dulu..silap bajakan dia..atau tak raksi dengan orang bela dia kah..atau orang tak pernah nampak dia kah..atau dia tak dibentukah walaupun orang tahu dia cacat..kenapa dia dilahirkan cacat..dan keturunan dia banyak pulak tu..apa sumpahan dia membuatkan dia di lahirkan setahun sekali..macam manusia juga...dan adilkah dia dilahirkan berkembar siam dan vietnam..pasal lebih dari dua kehidupan..kenapa dia ada ibu dan anak dia melekat di kaki dia..dan kemungkinan dia tak masak dan berwarna nanas asli..

memang nanas ni nanas cacat y.yang diketegorikan ..cacat yang unik..dan hanya orang yang bertuah saja bolih memiliki nanas ini...kebanyakan anak nanas akan duduk atas kepala ibu dia.tapi ni dia duduk dibawah seket ibu dia...so biar lah apa pun nak jadi kat nanas tu.. dia hanya nanas bukan apa apa pun...yang kita nak hairan pasal dia tu buat apa..bukan dia bagi batu delima pun nak buat tangkal..apa pun tak dak..hanya dia sebiji nanas..tapi mana bolih panggil sebiji..dia bukan bulat pun...ok hanya dia se keping nanas...

2 comments:

Md Farris said...

Beli la nenas tu.. Boleh perasap jadi kebai mcm cek.. Jangan jadi kelembai dah.. Satni semua jadi batu..

queen bee said...

cek kebai ka?..jangan dekat dengan nanas seket sexi ni ..sat gi hilang kebai hang....mak b jampi dah..