Follow by Email

Popular Posts

Total Pageviews

Search This Blog

Sunday, February 8, 2009

kawade..selamat menyambut taipusam untuk kawan 2 rapat aku

oii kawan kawan jom kita p tengok orang pijak kaca.....depa pijak kaca tak pakai kasut.....hahahh..depa tak pakai kasut? ..depa pakai apa? depa pakai jin...kaki depa tak luka..kaki depa lembut saja..macam mana hang tau?..aku tengok lah dengan mata aku sendiri..depa pijak api tengah menyala tau..depa tarik lidah depa,,depa tarik telinga depa dengan kail.depa cukur rambut depa..depa pecah kelapa..depa naik tangga sampai kelangit..semua tu aku tengok dengan mata aku sendiri...yang tanya aku tu abang aku yang kena tinggal kat rumah..pasal tak suka rimas 2....

so aku pun sama seronok ikut p pesta masa aku kecil kecil dulu...aku tak akan lupa kawan aku yang nama dia batu male...selamat menyambut taipusam....esok cuti..

2 comments:

Md Farris said...

disini saya mengucapkan selamat menyambut taipusam kepada rakan study ku dahulu.. santa kumari.. shan santirun.. gobu selvam.. sathiapan.. semoga berada dalam keadaan sehat sejahtera.. dan jangan main api.. (mcm depa baca saja)

queen bee said...

Haa hah..hhah..kah..kah..sesungguhnya..nanti kaki melecup..