Follow by Email

Popular Posts

Total Pageviews

Search This Blog

Tuesday, February 10, 2009

al kisah cerita janda meletop

ini bukan janda meletop tu..gadis seksi ini tidak kena mengena dengan ini filem....
'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

mak intan....................aku nak cerai dengan laki aku siti oii..
mak siti....................awat nya ?dok elok elok nak bercerai buat apa?
mak intan.................dia gila kat janda anak empat tu sampai tak balik rumah...
mak siti....................janda nora tu ka? yang laki dia cerai tu...tak lepas edah lagi tu..dah mengatal dah..
mak intan......................bukan dia gatai saja..dia merenyam..dia mengedik..dia menggoda..
mak siti......................aku memang tak suka dia dari dulu lagi..pakai seksi2..dok jadi bini orang pun dah mengedik..tambah dah jadi janda...lagi menjadi la..tapi kenapa dia hendak kat laki hang? laki hang tu bukan hensem pun..
mak intan.......................memang laki aku tak hensem tapi duit dia hensem tau tak..sebab tu aku kawin dengan dia dulu..kalau tak aku pun tak lapaq..
mak siti..........................Ooo padan pun..yang aku tau janda tu ada bopfren...hensem kaya..sebab tu dia tinggal laki dia..aku rasa laki hang tu perasan kut..kat janda tu...
mak intan .......................mana bolih ..aku jumpa resit dia p soping dengan janda tu..beli macam2..kat aku dia tak beli pun..lepas tu hen pon dok dalam poket dia saja ..tak letak merata dah..bila nak cakap lari jauh2 dari aku..lepas tu suka senyum sorang2..pakai minyak wangi sampai semerbak..dulu sikat rambut pun tak kisah..sekarang ni pakai jel..lepas tu nyanyi lagu mawi..(lagu cinta lagu jiwa)..balek rumah kenyang..aku tengok muka dia macam bunga dok mengembang..dah lah tak hensem buat perangai pulak tu..ni mesti bahana janda mereyam tu..aku geram ..aku geram..
mak siti........................ok ok kau sabar lah intan..tak lama lagi dia sedar lah..dia sekarang tengah angau..
mak intan.......................tengah angau ni lah aku kena ugut dia..kalau dia cerai aku..aku suruh dia keluar sehelai sepinggang.padan muka dia p lah merempat kat umah janda tu...endak janda tu...aku lagi lawa pada dia...cuma aku gemuk sikit saja..
mak siti.......................ko jangan buat laki ko macam tu...nanti tulah..
mak intan........................biar lah tulah ...aku tak perduli aku mesti ajar dia..biar dia gila talak...dari gila janda tu..
mak siti...................mai kita p serang janda tu...aku tolong ko serang dia ..gatall sangat...nak rosak kan rumah tangga orang..jom intan..
mak intan....................jom aku nak cili kan dia gatal sangat nak ambil laki aku...
....................................................................................................................................................................................
jalan jalan sampai lah kat rumah janda tu..nak jadikan cerita janda tu pun tengah bergaduh dengan isteri jiran dia..pasal istri jiran tu pun tuduh dia menggatal dengan laki dia...dia tuduh janda tu sidai kain tak pakai bra..dan saja nak mengoda laki dia ....lepas tu bila salin baju tak tutup tingkap ..saja nak bagi laki dia tak tidor malam...
........................................................................................................................................................................................
istri jiran..................ko memang merenyam..mai aku nak cili kan ko..biar ko ras panas nya..biar ko berendam dalam ais..padan muka ko..mengedik..puih..puih.....

janda meletop...................ehhh tolong sikit ye ..yang ko tu mengintip aku nape?dah rasa terkurang? dah masak tak sedap ke?dah sejok ke? pasal tu ko marah sangat kat aku...ko dengki kan ..aku kan lebih seksi dari ko...ko tak tanye ke laki ko tu..dia mengintip aku kat rumah saja ke..ko tak tanye die ke kat mana die minggu lepas?..ko nak tengok gambar ke..so jangan ingat aku yang gatal.laki ko tu lagi lebih...
istri jiran.....................aabaaannnnnnnnngggggggggg cerai kan ina sekarang juga ..ina tak nak bermadu dengan janda gila ni....cerraaaaaaaiii kannnnnnnnnn..ceraiiiiiiiiiikannnnnnn..

mak intan.....................jom kita balik siti.......
mak siti...........................pasal apa kan kita nak serang janda tu.....
mak intan.......................janda tu memang cantik..memang pedih..memang garang..memang meletop.memang kalau gaduh dia akan menang..dan laki aku memang akan cerai kan aku....
aku nak balik pujuk laki aku....aku nak pakai seksi2 macam dia..aku nak sidai kain tak pakai bra..aku nak masak sedap2 hidang kat laki aku.aku sayang laki aku....
mak siti...................pulak ....aku dah bersemangat nak hentak janda tu...dia pulak..macam insaf..benci aku..padan lah laki dia gila kat janda yang di sukai ramai..dia malas..asyik nak tidor saja..makan pun p bungkus..
mak intan......................siti jom ikut aku p soping..beli baju tido cantik2...beli baju lawa2..aku nak mengoda laki aku sekarang..tak mau simpan duit kat bank..tak mau pakai gelang..nak p inject muka bagi tegang macam janda tu...biar laki aku tak keluar rumah...
mak siti.........................payah lah laki ko nak duduk di rumah..pasal dah pandai pakai jel kat rambut..dah pandai buh hen pon kat dalam poket...ko cantik macam mana pun laki ko dah buta..dah tak ad karen dah........tapi janda tu dia teringat saja ..karen cas satu badan.........
mak intan.........................ko tutup mulut bolih tak ...ikut saja aku....aku tengah semangat ni...
aku nak jaga laki aku...tak hensem pun tak pa...aku takut janda tu tipu dia....dan iniaya dia....aku buat tak apa pasal aku bini dia...



7 comments:

Md Farris said...

takut satni mak cek marah bawak balik amoi mcm tu..

cikudi said...

mami..gambar nie nampak panties laaa!! isk

Md Farris said...

mana mana mana??!?!1

queen bee said...

la kakak nak malu apa...panties kakak kan mahal..berenda pulak tu..

queen bee said...

Ya cek ..mak cek tak marah lah bawa balik itu ah moi..dia baik hati punya..kalau nak bawa balik suruh dia pakai chong sam...

queen bee said...

hamboii hang ni farris..cakap saja pasai penties terbeliak lah biji mata tu...apa lagi yg cek nampak?

Md Farris said...

dak aih.. cek tak nampak apa apa.. cek buta mcm kasim selamat.. ini semua gara gara dr ismadi.. bukan kerna mak bi..