Follow by Email

Popular Posts

Total Pageviews

Search This Blog

Sunday, March 22, 2009

air pangsa durian...














durian durian..mai makchik..mai kak .durian ni ada khelass..makan mesti rindu dengan toke dia
harga patut punya....yang tak patut kalau kak tak boli..dokek den..hua..cakap nogori dio..owang minang yo...makan kat sini den buko kan ..tak sodap den tutup balik..janji pueh hati...huii ekau promot yo..tak sodap.. siap ko..den cakar ekau dongan kulit eh...dongar dak...
cantik juga durian dia ..mak b pun pilih lah 4 biji
suruh dia buka kat situ juga pasal nak makan sesangat dah...meleleh dah ayaq lioq..tap..tap..tap....ni lah yang di namakan durian musang mas....musang berbulu durian....lagi bahaya ....dari musang berbulu ayam...











yang hang ni aku suruh minum ayer dalm pangsa durian yang hang p gigit pangsa tu buat apa...tak cukup ka makan isi dia dengan kulit 2 pun hang nak telan cek oii...hang minum cepat satgi terbakaq perut hang panas berapi...tuang air dalam pangsa lepas tu minum..senang dan lenang..




mak b pulun ..mak b.. pulun..toksah duk ingat kami disini...makan macam tak makan nasi 3 hari...polok lah..macam sang?k...eh eh over pulak...sedap nya awat tak bawa balik kat rumah sekali...yang lebih bolih buat pengat durian.....tanak pulut ..sedapppp ..nak buat lah esok....tak berani nak komen takut kena cakar dengan kulit doroyan..'''''''''''''.oh teman doroyan udah bunga..jom kita minang anak dara..anak dara yang duduk di kota...pinang satu dapat lebih dua...''''''''''''''''''''nyanyi pasal dah kenyang....


ek..ek..kenyang ...hei bau lah...durian apa ni..punya ssedap macam ni ..yang ni durian musang mas..oii kaya lah makb makan durian musang mas..padan mahai macam mas....memang kena telan dengan biji sekali kalau durian mahal...tapi makan sebiji pun dah kenyang sesangat...ulas dia pula macam tom sleeping....(kucing tidor) rasa dia betul macam ais krem sejuk, sedap,lembut, manis, kau. dan bersari lemak macam2 lagi...tapi panas dia bolih rasa macam duk kat sauna....bepeluh mencerau.cerau...punya la meletik panas dia...
tapi tak ap ..dengar pesan orang tua2...depa kata kalau makan durian banyak sampai tak sedar dunia....kena minum air dalam pangsa durian..lepas baca selawat 3 kali..mesti jadi penawar panas badan..lebih berkesan dari eno....

No comments: