Follow by Email

Popular Posts

Total Pageviews

Search This Blog

Sunday, March 15, 2009

mw..mw..bmw7series..

kesian mw mata dia bengkak lagi....menangis sampai teresak esak..pasal tak bolih terima dapat 7A...sebab dia target 10A...ok lah tu..orang lain dapat 3A pun dah buat kenduri satu kampung.....bersyukur lah sayang.....tu mata bengkak dah tak lawa nak pose.....

ha ...kan bagus macam tu ..makan kenyang2...toksah duk frust sangat....pasal apa yang kita target tak semesti nya kita capai..tapi yang lebih penting dalam hidup kita..ada lah ...masa kita yang akan datang..kita buat lebih baik lagi..jangan menyesal apa yang kita berikan kepada diri sendiri..seperti kia rasa kita dah buat yang terbaik... kenapa kita tak capai apa yang kita nak...sebenar nya semua yang kita buat untuk diri kita sendiri.... ada lah kejayaan kita...kita kena compare kita dan diri kita..jangan compare dengan orang lain..kita saja yang tahu apa yang diri kita mahu...dan orang sekeliling adalah macam iklan di tv..akan muncul kadang2 ..tapi diri kita sentiasa dengan kita...jadi kita kena adil dengan diri kita...beri segala galanya kepada diri kita...kita kena selalu berterima kasih kepada diri kita..dan sayang diri kita....selain nya kita serah kah kepada yang maha esa....


ibu adala segala galanya...dia ada di sekeliling anda..dikala senang.susah.risau.lapar.kenyang.sedeh.gembira..kecewa.dan apa lagi yang didalam dunia ni yang berlaku dekat anda...ibu lah yang akan jadi penawar nya...

senyuman adalah penawar duka alam semesta......bila miya tersenyum seluruh alam akan tersenyum.....terus kan perjuangan di taylors college...mami doa kan S.A.M.. miya .....mendapat keputusan cemerlang di akhir tahun ini.......dan akan meneruskan cita2 miya untuk menyambung pelajaran hingga ke tahap paling tinggi...sayang mami.....


comel nya kunniknore tu...cantik.... bolih lah nak manja kan dia diluar..tapi tak bolih di bawa balik kerumah......lepas tu pakai sabun samak tau..kalau tak pun... mami dah siapkan air tanah..
macam biasa...

4 comments:

bby said...

mami.. bby pun nak hanjing camtu (nangis makan ati)!!

queen bee said...

kau mana bolih ada manjing macam tu..ko tak layak sama sekali..kerana kau akan mendera binatang buas.yang tak berdosa..

queen bee said...

dan mami akan bagi kamu saekor binatang buas.yang baik hati.yang nama nya..huncing..isam..nak tak bby jaga dia? dengan perasaan ibu yang penyayang...minggu depan mami p beli kat siam..oten..

bby said...

betoi ckp mami... moga semangat keibubinatangan bby akan lebih menyerlah..