Follow by Email

Popular Posts

Total Pageviews

Search This Blog

Saturday, March 7, 2009

serawa labu dengan pulut...


la urut lah kuat sikit ..kak piah oii..sengkak dekat perut..tu...awat angin tak mau keluar lagi ni..la ..aku dah pesan dah kat hang senah oii..tok sah dok makan labu..angin dia tu lebih kuat dari puting beliung..kalau hang nak tau..hang ketegaq sangat..dah lah masak labu ..hang tanak pulut pulak sekali..memang nak bunuh diri....

la ni hang nak mati...sapa yang susah ..laki hang juga susah duk p ambik aku ..nasib baik tak dak orang tempah aku..la ni pun bisnes aku meningkat maju..ramai orang nak beranak..dalam kampung kita ni..orang tua2 dah habaq .dah jangan dok makan labu..labu tu berangin gear 5..memang bolih kembung 3 hari..5 malam.tau...kalau tak urut dengan minyak angin.keturunan tok nenek gerenti tak lega....bidan piah dok beletiak..pok pek.pok pek...
tapi depa kata kalau makan labu manis tu...bolih ubat kencing manis.. kak piah oii..sapa kata?..apek senseh..ya.ka?....pasai tu hang kena angin..pasai hang tak dak kencing manis..hang tok sah dok makan lagi senah oii...dengaq dak ?...dengaq la kak piah oii..(dalam hati senah..aku tak peduli aku nak makan juga..bila aku rasa nak makan..pasai sedap..).alah kerja hang memang bidan kan....aku kembong.. hang mai lah urut....ha dah siap dah senah oii..hang rasa lega dak?...haa.. cek rasa baru bolih bernafas di dalam lumpur...
kalau tak kan ..cek tak...tau lah kak piah oii..cek rasa nak sain dah surat kebenaran bagi laki cek .p menikah lain..cek rasa nak mati sesangat dah..
nasib baik kak piah mai..tema kasih la....kalau tak kan....kak piah ada adek beradek baru...hang jangan dok merepek senah oii...
oii sit..hang dah setat moto ka..ha la..kak piah.. duk merepek apa lagi..kat atas tu..laki senah dok kelui kak piah..siap dah ni.. jom hantaq aku balik... dah nak magrib ni.....nah ni kak piah ..apa ni susah2 ..ambik la kak piah oii... ni duit sikit...mengkeras..iklas ka ni hang bagi kat aku....ha..la.tak iklas tak bagi lah..mengada betui orang tua ni tau...tema kasih....salam malekom..malekom salam..

3 comments:

Md Farris said...

cek tak reti makan benda leceh.. tadi lalu belakang parking jusco bau durian.. kat ss2 pun ada durian.. dah musim ka? nak cari pulut panggang saja..

queen bee said...

la nak mai dah la ni musim durian..mak b mesti buat serawa..makan dengan pulut...sedap..

bby said...

haiyoo.. suspens... siapakah itu mak piah???