Follow by Email

Popular Posts

Total Pageviews

Search This Blog

Wednesday, March 18, 2009

selamat pagi jom sarapan..

pagi ni mak b dok ralet makan mee sup senseh udang ni..sampai orang mengata mak b.kat sebelah pun mak b tak sedaq.....lepas kenyang perut mak b kan..mak b nak mengata depa sampai berasap....tunggu la....

resepi mee sup senseh udang..mee 2 senduk ...5 ulas bawang putih di tumis garing..stu setengah cawan air..perasa..garam suka hati..buh 3 ekor udang besaq...pas tu biar dia mendidih...pas tu kaut buh udang kat atas mee..bagi dia lawa..pas tu makan la..yang dalam gambaq ni habis dah mak b telan...kalau udang kecik dia jadi mee sup gerai tok wan...sebab tu kena buh mee udang besaq....

2 comments:

bby said...

xde makna nyer sarapan pg!! makan tengahari adalah!! chantek pinggan ni.. cam penah tgk kt umah pak ngah chop.. (nangis teringat kg)

Md Farris said...

ada mee di sebalik udang..